Screamer - Chromed Style Pack
Når du skaffer deg Chromed Style Pack, kan du dominere løpene med stil! Skill deg ut i konkurransens med en spesial-framtoning takket være 15 kromlakkeringer til kjøretøyene som deltar i turneringen.* *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er ikke inkludert i Digital Deluxe Upgrade.