Screamer - Anaconda Corp Customization Pack
Dette nedlastbare innholdet tilbyr tre nye skreddersydde løsninger, én for hvert kjøretøy til Anaconda Corp-laget, og alle har tre fargevarianter.* For de som er vant med å ha alt under kontroll - dominans er ikke nok. Med Anaconda Corp Customization Pack kan du virkelig gjøre inntrykk på rivalene dine: Tre skreddersydde designer inspirert av tradisjonelle racing-ikoner, symboler på status og ambisjon. Disse klassiske elementene møter moderne eleganse, fordi selv fortiden er bare en annen merkevare å eie. *Skreddersydde løsninger er tilgjengelige når kjøretøyet er anskaffet i spillet, og de kan brukes hvor som helst, unntatt i Turneringsmodus. Dette nedlastbare innholdet er inkludert i Digital Deluxe Upgrade.