Scenario-sett 1
"Conflict at Gujarat Fortress" legges til som et Free Mode-scenario under DLC 1. Du kan dessuten skaffe deg det begrensede Skill Card-et "A Knowing Smile" i løpet av kampen dersom visse betingelser oppfylles.