Ta tak i Beacon Costume pakke og du har all rett utstyr - fra klasserommet eller dansegulvet til slagmarken . The Beacon Costume pakke legger seksten (16) nye kostymer på tvers av alle tegnene i RWBY: Grimm Eclipse.