Rustningspakken
Rustningspakken tilbyr en rekke nye rustninger og våpen som bare egner seg for de modigste eventyrerne i Midgard! Pynt deg med Morgul-kronen for å knuse Morgul-mursteiner i landet Mordor, hvor skyggene alltid hersker, eller storm ut i kamp med en miniatyrkopi av Balrogs flammende sverd. Tenkehjelmen, drageskjellrustningen, krystallhanskene, skyggeskjoldet og det gylne kongeskjoldet vil sørge for at du ser ut som en ekte kriger. Sørg også for at du utstyrer deg med kampklare våpen, som Oksebrølernes golfklubber, lynflammen og rubinsabelen, og reis gjennom Midgard med stil med et par ekstra store stoltføtter. Disse gjenstandene er alle under din kommando!