Rugby League Live 4
SAMMEN LAGER VI HISTORIE Dødballer – Et utvalg av taktikker gir deg muligheten til å velge dynamiske angrepsmuligheter, sånn at du kan overliste forsvaret. Bytt spillere i sanntid i løpet av kampen. En avansert karrieremodus som går over flere tiår, sånn at du kan utvikle en spiller fra junior til storstjerne i de store ligaene. Lag din egen FanHub – Design dine egne stadioner, logoer, spillere og lag, sånn at du kan dele dem online på alle støttede plattformer. Over 100 lag, 300 NRL-spillere med realistiske bilder og oppdaterte spillerstaller og drakter for 2017. Helt nye bildeanimasjoner – inkludert ankeltaklinger, tunge taklinger m.m.!