Rugby League 26
SMI DIN ARV! Gå ut på banen i den mest autentiske Rugby League-opplevelsen hittil! Enten du drømmer om å lede klubben din til ære, bygge ditt eget «profflag» eller skape en superstjerne fra grunnen av, gir Rugby League 26 DEG kontrollen. ØK GJENNOM RAKKENE I KARRIEREMODUS: Start som rookie og kjemp deg til legendarisk status. Administrer spillerens utvikling, forhandle kontrakter og ta viktige avgjørelser både på og utenfor banen. Vil du bli et klubbikon og løfte trofeet? LAG DIN RUGBY LEAGUE-LEGENDE: Slipp løs fantasien din med den dype og intuitive Player Creator. Form spillerens utseende og finjuster ferdighetene deres. BYGG DITT «PROFFLAG» Dykk ned i handlingen med Pro Team, den ultimate modusen der fantasi møter virkelighet! Samle spillerkort med nåværende stjerner og legendariske ikoner fra Rugby League. Bygg strategisk drømmelaget ditt, finjuster taktikken din og dominer konkurransen i online og offline utfordringer. Opplev de nervepirrende taklingene, de fantastiske forsøkene og den elektriske atmosfæren i Rugby League som aldri før.