Rugby Challenge 3
Klar! Ferdig! Gå! NYE RUGBY-SYVERE. Introduserer virkelighetspreget og fartsfylt Rugby med syverlag. NY VÆR EN PRO-MODUS. Kontroller din egen skjebne i over 13 actionfylte sesonger hvor du går fra å være nybegynner til å bli en profesjonell. NY FANHUB. Interaktiv spillerskaper som lar deg utforme deg selv som en spiller og spille deg gjennom gradene. OPPRETT OG LAST NED. Tilpassede spillere og lag med ny tatoveringsfunksjon, delt online over alle plattformer. SANNTIDS-KOMMENTERING. Av Grant Nisbett og Justin Marshall. Fransk kommentering av Eric Bayle og Thomas Lombard. MULTISPILL-MODUSER. Inkludert: Enkeltkamp, Multiteam, Konkurranse, omfattende karrieremodus over flere år, Vær en pro-modus, samt Online. OVER 11 KONKURRANSER. Inkludert de splitter nye Super Rugby, ITM Cup, og Currie Cup.