RP-booster – 10-pakning
RP-boosteren er et element i Resident Evil Resistance som gjør at man får spillvalutaen Result Points raskere. Denne pakken inneholder 10 RP-boostere. Du kan bruke en før en Quick Match for å få dobbelt så mye RP. Obs! Man kan maksimalt ha 9999 RP-boostere. Boostere over dette legges ikke til. * På grunn av regionale restriksjoner er det i noen land ikke mulig å kjøpe RP-boostere.