Rogue Lords
Et dark fantasy roguelike-spill hvor du er Djevelen! EN MØRK FORTELLING Du ble beseiret, for lenge siden. Nå er du endelig tilbake med dine trofaste disipler, for å ta din hevn på de elendige Demon Hunters. Spill raid etter raid, og saml urgamle artefakter for å gjenvinne dine krefter og ta tilbake din rettmessige posisjon. DJEVELEN ER I DETALJENE Sett sammen et lag av berømte ondskapsfulle genier som Dracula, the Headless Horseman eller Bloody Mary. Bygg opp ferdighetene deres og bruk synergier til å beseire enhver dødelig som våger å stå i veien for deg. Lås opp nye evner, saml opp sjeler, ta rett valg ved hendelser og bruk kreftene dine til å bekjempe det gode.