Det beste "kampesteiner ruller gjennom historiske/kunstneriske tider" beskytt dine egne tårn-spill er her med Rock of Ages 2: Bigger & Boulder. Som tittelen sier, Bigger and Boulder øker surrealismen og rollespillet til å være… BIGGER AND BOULDER. Med fokus på den nye kaotiske 2-mot-2 flerspillerfunksjonen, nye tidsperioder og bedre grafikk, strukturer og ødeleggelse brakt til deg fra Unreal Engine 4, må spillerne gjøre seg klare for intense opplevelser med rullende kampesteiner. Rock of Ages II: Bigger and Boulder inneholder: -ACE Team rare kjennetegn - Den Month Pythonske humoren er skrudd opp til 11, når spillerne bokstavelig talt ruller seg gjennom historien. Morsomme animerte vignetter er her med full styrke, så historiske personer må passe seg! Med fokus på flere spillere - en vennlig konkurranse har aldri skadet noen, derfor har ACE Team bestemt seg for å forbedre flerspillermulighetene i spillet. Spill med opptil fire spillere online i et 2-mot-2 spill til døden med muligheten til å lage dine egne bannere og flagg for dine "enheter". Oops, glemte vi å si at motstrindende spor nå kan krysse hverandre? - En absurd kunststil - Akkurat som i orginalspillet har ACE Team laget flere brett inspirert av de mest kjente kunstperiodene i historien. Spillerne kan kose seg med kunst fra egypterne, gotikken og renessansen, og surrealismen når de lager et ødeleggende spor med deres rullende kampesteiner! Forbedrede strukturer og byggverk som kan ødelegges - med oppgraderte strukturer og enda flere ting som kan knekkes, knuses, flatklemmes og dunkes ned, har det å rulle et utvalge av rullende kampesteiner ned fra et fjell aldri vært så moro! - Totalt kaos - Med helt nye forsvarsenheter og unike kampesteiner med spesielle trekk, vil det oppstå et totalt kaos. Så pass på at du ikke blir stein.