RoboCop: Rogue City - Unfinished Business - Prime Directives Pack
Pakken «Prime Directives» inneholder et frostet rustningsutseende til RoboCop, en alternativ politiuniform til Murphy og en skarlagenrød versjon av det helt nye OCP-våpenet: Cryo Cannon.