RoboCop: Rogue City - Alex Murphy Pack
«Alex Murphy»-pakken kaster deg rett inn i den heseblesende handlingen for å gi deg enda mer spenning. Den inneholder: - Sidevåpenet «OCP Shotgun» - Heltens skadete rustning, hentet fra den første RoboCop-filmen (kosmetisk) - «Prototype»-versjonen av våpenet Auto-9 (kosmetisk)