Riptor
Ultratech avslører det siste tillegget til sitt alltid økende utvalg av militære produkter, nemlig Riptor, en enhet for infiltrasjon og demolering av slagmarken! Plasmaklør, innebygde flammegeneratorer og kybernetiske strekkmuskler kombineres med egenskapene til et naturlig rovdyr. Ikke vent! Bestill din I DAG! Riptor-figuren er inkludert i Season 2 Combo Breaker og Season 2 Ultra Edition.