RIDE 6 - Ultimate Edition
Lev den ultimate utfordringen med RIDE 6 - Ultimate Edition. I tillegg til hele spillet får du Season Pass Vol. 1 og Vol. 2, og du kan skaffe deg motorsykler, baner og ekstra karriereområder når de blir tilgjengelige. RIDE er selve livet RIDE 6 handler om mer enn å kjøre. Det handler om hvem du blir på motorsykkelen din. Det handler om lidenskap som gjøres om til identitet, og der hvert løp blir en kunngjøring. Det er på tide å bevise hva det faktisk betyr å være en motorsyklist – for deg selv og verden. Mer enn bare asfalt Samle inn og kjør på over 250 motorsykler fra ulike kategorier, inkludert Baggers og Enduro. Si farvel til asfalten og spenningen gjørmen gir deg med de nye terrengløypene, som gjør at kjøreopplevelsen blir enda mer komplett. Delta på RIDE Fest Nå kan du feire lidenskapen din for de to hjulene. Du kan starte karrieren din på en stemningsfull motorsykkelfestival, velge veien du ønsker å kjøre og utfordre 10 legendariske mestere – fra Casey Stoner til Guy Martin. Hver av dem kommer til å presse ferdighetene dine til bristepunktet, hder du testes i ulike disipliner, motorsykler og løyper. Har du det som skal til for å gjøre krav på plassen din blant disse legendene? Kjør som du vil Det spiller ingen rolle om du ønsker å mestre det grunnleggende eller om du ser etter den ultimate utfordringen – RIDE 6 tilpasser seg nemlig gaming-stilen din. Arcade-opplevelsen gir deg spenningen og muligheten til å kjøre umiddelbart. Pro-opplevelsen leverer full kontroll og grundig simulering. Den nye Bridgestone Riding School sørger for at du alltid er klar når du skal prøve deg på en utfordring! På nett, uten grenser Kjør online i fullt cross-play, gå til topps på tabellen og vis fram de skreddersydde motorsyklene, antrekkene og hjelmene dine. Bli med på Monthly Challenges, slik at du kan oppleve nye spennende løp og fristende belønninger. Fordi ekte motorsyklister stanser aldri. Alt innholdet inkludert i Season Pass Vol. 1 lanseres innen desember 2026. Alt innholdet inkludert i Season Pass Vol. 2 lanseres innen september 2027.