Ride 2 Limited Edition Bikes Pack
En drøm går i oppfyllelse! Seks av tidenes mest ikoniske motorsykler i en eksklusiv pakke! Aprilia RSV4 Factory APRC ABS 2014 En av verdens beste sykler både når det gjelder ytelse og teknologi. En modell med 170 hk, 11 500 omdreininger og topp utstyr og ytelse. Bimota SB8K-2000 Et super veisykkel det bare finnes 150 av. En unik sykkel fra øverste hylle! Suzuki GSX-R1000 Concept 2016 Den letteste, kraftigste og mest lettstyrte sykkelen noensinne fra produsenten i Hamamatsu. Yamaha MT09 Street Rally 2014 En unik sykkel med et aggressivt supermoto-utseende. Suter 500 mmx 2016 En sykkel for deg som elsker det ypperste innen GP Roadracing: 500 kubikk MV Agusta F4CC 2006 Bare 100 eksemplarer ble bygd, med 200 hk, eksossystem i titan og fairing i karbonfiber. Hva venter du på? Kjøp den nedlastbare Limited Edition Bikes-pakken for å få en unik motorsykkelsamling!