Ride 2 Ducati Bikes Pack
"En hyllest til Ducati-historien! 6 modeller, fra nakne til sportssykler, i et italiensk nedlastbart innhold! 1199 Panigale Superleggera 2014 Bare 500 eksemplarer ble laget av denne sykkelen der minimal vekt og maksimal ytelse kombineres! 851 SP2 1990 Ducati 851 SP2 ble sluppet i 1990 da Raymond Roche dominerte Superbike Championship, og har 116 hk ved 10 500 omdreininger! Monster 696 2014 Den første Monster ble avduket i 1994 og ble raskt den mestselgende Ducati-sykkelen på verdensbasis. Sport 1000 Paul Smart 2006 Ducati 750 ble produsert i begrenset opplag og kjørt til seier av Paul Smart i 1972. 748 1998 Den legendariske 748 var knyttet til utviklingen av 916 og er en sykkel som alltid er på moten! 1098R 2008 1098R er inspirert av de klassiske 916, 996 og 998 som ble designet av Massimo Tamburini, og i 1098R videreføres disse syklenes klassiske design og sportspreg. Kjøp den nedlastbare Ducati Bikes Pack og kjør en Ducati!"