Revolutionary Spirit Pack
Vis hvor dedikert du er til saken med Revolutionary Spirit Pack! Sett frykten i KFAs hjerter med motorstykkelteksturen Red Skull og Golden Pistol Skin i historieoppdraget og gi Co-Op-figuren din et forsprang i Resistance Mode ved å øyeblikkelig låse opp Marksman Rifle, Sniper Scope og Remote Explosives.