Resident Evil 4 - The Mercenaries
Konkurrer mot klokken og kjemp deg til toppen av resultatlisten! The Mercenaries var med i Resident Evil 4, og nå er denne spillvarianten tilbake! Er du klar til å teste om du har det som skal til i en spennende kamp for å overleve mot stadig farligere horder med fiender? Både gamle og nye figurer kan nå bruke Mayhem-modus – unike egenskaper som legger til nye nivåer av strategisk og taktisk dybde som er nytt for The Mercenaries! På samme måte som hovedhistorien, er The Mercenaries laget på nytt og er klart for alle som liker nynrask action!