RESIDENT EVIL 2 Deluxe Edition
Digitale forhåndsbestillingsgjenstander: - Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Chris Model" - Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Jill Model" Deluxe Edition inneholder hovedspillet samt den ekstra pakken med nedlastbart innhold, der du finner de følgende gjenstandene: -Leon Costume: "Arklay Sheriff" -Leon Costume: "Noir" -Claire Costume: "Military" -Claire Costume: "Noir" -Claire Costume: "Elza Walker" -Deluxe Weapon: "Samurai Edge - Albert Model" -"Original Ver." Soundtrack Swap Et av tidenes mest ikoniske spill, Resident Evil 2, ble gitt ut i 1998 og kommer nå i en helt ny versjon til neste generasjons konsoller. Spiller 1 og spiller 2 kan ta på seg ulike oppdrag. Dessuten kan du spille i en ny tredje persons synsvinkel når du undersøker zombieområdene i Raccoon City, som er bygget opp på nytt med Capcoms egen RE Engine. Nye oppgaver, historier og områder betyr at både nye og gamle fans kan vente seg fryktinngytende overraskelser!