RESIDENT EVIL 2 1-Shot Demo
I denne spesialdemoen kan du oppleve det gjenskapte Resident Evil 2, men vær advart: Du kan begynne på nytt så mange ganger du vil etter å ha dødd, men du har bare 30 MINUTTER på deg til å fullføre demoen. Vil du oppleve skrekkeventyret i ditt eget tempo, eller setter du alle kluter til for å løse alle oppgavene Police Department har til deg? Du velger selv! Obs! Demoen er tilgjengelig frem til 31.1.2019. Du må være logget på og være på nett for å spille. Hvis appen kobles fra nett mens du spiller, fortsetter tiden å gå til du er tilbake på tittelskjermen. Koble til igjen når advarselsmeldingen er vist, eller avslutt spillet hvis du har problemer med nettilkoblingen.