Rememoried
Rememoried er et uavhengig videospill, et virtuelt sted hvor minner om drømmer endres, og den eneste mulige måten å oppnå det på er vanligvis forglemmelse, som dermed blir en mekanisme for forflytning til andre lag av drømmer. Det grunnleggende elementet for å kunne spille spillet er evnen til å glemme. Enkelte elementer i omgivelsene endrer seg med spillerens bortvendte blikk eller fravær, og dette blir ikke bare en markør, men også selve veien som spilleren går gjennom, flyr gjennom og faller gjennom. Å finne denne veien til videre lag er dermed et spørsmål om hvor oppvakt og hvor god intuisjon spilleren har, noe som belønnes med å gå videre.