Redout: Lightspeed Edition
Redout er ren Anti-gravitasjonen racing, en hyllest til de klassiske arkade racing monstre. Det er utformet for å være en kompromissløs, rask, tøff og tilfredsstillende kjøreopplevelse, bløtlagt i at svimmelhet som står i kjernen av sjangeren. Erobre en enkeltspillerkampanje som dekker mer enn 100 arrangementer, 11 spillmodi og 35 racerbaner. Lås opp 7 racing lag, 4 racing klasser, skipet oppgraderinger og 12 power-ups. Deretter videre til flerspillerspilling online og bevise at refleksene og kaldt blod mot verden, eller utfordre en venn på delt skjerm lokale flerspillerspill. Det flytende systemet og kjøre modeller er basert på fysikk: hver sving, helling, hard bremsing, akselerasjon, hver snu og vri på sporet vil gjelde en unik kraft til skipet ditt. Dine motstandere vil være rask og ville tilgi. Klar til å utfordre Solar Redout Racing ligaen?