Red Hood
Last ned og spill som Jason Todd, også kjent som Red Hood – en beryktet skarpskytter med dødelig presisjon, som bruker både langdistansevåpen og angrep på middels avstand. Jason Todd var tidligere Batmans andre protesjé, «Robin», før han ble brutalt drept av Jokeren. Mange år senere brakte det helbredende vannet fra Lazarus Pit Jason Todd tilbake til live. Men kraften kommer med en pris, og den endrer Jason. Nå bruker han kappen til Red Hood for å føre krig mot kriminalitet. Red Hoods figurkraft gjør det mulig for ham å angripe motstanderen med pistoler på kloss hold.