Ravieta-figurpakke
Den kosmiske prinsessen Ravieta har ankommet fra galaksen på jakt etter prinsen sin! Lås opp en spesiell ferdighet med sin forvandlede form, Luna. Denne pakken inkluderer: - Karakter - Ravieta - Ravieta Growth Box-billett x5 *Hvis pakken er kjøpt, kan den ikke refunderes, da den inneholder engangsgjenstander i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp havner pakken i meldingsboksen. *Hvis du eier Ravieta, byttes Ravieta mot et visst antall poeng. *Pakkekomponenter og salg kan byttes eller avsluttes uten varsel.