Ravenswatch - Mercenaries Skin Pack
Gjør et inntrykk med Mercenaries Skin Pack; en eksklusiv samling av 5 mørkere, dristigere antrekk for 5 av dine favoritthelter. * Snødronningen – Hennes Majestet går på villspor i dette nye vinterantrekket, utstyrt med isdolker som er nøye smidd for å kaste på de verste marerittene i dagdrøm. * Rottefangeren – hvem tilkalte Pestdoktoren? Bli Svartedauden med et antrekk som drypper av grønt slim. Selv rottene dine vil følge deg i denne nye rollen! * Aladdin – hva om de beste tyvene var pirater? Iført bandana og bevæpnet med krumsabel som er blitt forvandlet til sabler, gir Aladdin en karibisk stemning. * Sun Wukong – Apekongen forvandles til en skyggeninja, ifører seg en svart hette og bruker en praktfull ny stav på en kyndig måte. * Geppetto – ville du stole på denne Geppettoen som en reisende handelsmann? I dette antrekket har treskjæreren byttet ut brystet med en ryggsekk fylt med kuriositeter og en… Hammerlykt!? Få tilgang til disse nye antrekkene fra heltevalgmenyen og ta med deg auraen til en ekte leiesoldat til slagmarken, hvor bare list og overlevelse regjerer.