RAGE 2: 2500 RAGE Coins
Kjøp 2500 RAGE-mynter, en spillvaluta du kan bruke i RAGE 2 til å kjøpe kosmetiske endringer, utstyr og annet nytt innhold. Besøk butikken i RAGE 2 for å se hva som er tilgjengelig.