RABBIDS INVASION - BONUSEPISODE
Opplev den populære animasjonsserien for barn på en helt ny måte! Last ned den kostnadsfrie episoden «RADIO RABBID» og fortsett å spille helsprø utfordringer! Dette innholdet er bare tilgjengelig ved kjøp av spillet.