Quiplash
For 3-8 spillere og tusenvis av tilskuere! Teamet som kom med det populære partyspillet YOU DON’T KNOW JACK, Fibbage og Drawful, introduserer nå Quiplash, det gøyale kampspillet om vidd og vittigheter! Bruk telefon eller tavle-PC til å svare på enkle utsagn som «Noe du ville bli overrasket over å se et esel gjøre» eller «Den verste suppesmaken: Kremet _____.» Ingen regler, ingen rette svar! Si hva du vil! Svaret ditt konkurrerer med svaret fra en annen spiller i et hodekulls slag av kløkt og komedie (eller kanskje bare «Hvilket svar er minst idiotisk?») Andre spillere – også tilskuere som venter på å bli med i den neste runden – stemmer på det svaret de liker best. Quiplash partyspillet som alle kan bli med på! Obs! Quiplash er på engelsk.