Project CARS 2 Spirit of Le Mans Pack DLC
Kjør deg til seieren på Le Mans i fortid og nåtid med Project CARS 2 sin «Spirit of Le Mans»-pakke. Kjemp kjempenes kamp mens du kjører for Ferrari og Porsche på veldig detaljerte gjenskapelser av Le Sarthe Circuit, slik den fremstår i filmen «Le Mans». Kjør V12 Ferrari 512 S og 512 M og flat-12 Porsche 917 LH og gjenopplev den flotteste sportsbil-perioden i historien. Gå fremover til nåtid og kjemp om seieren med fire av dagens høyteknologiske endurance-helter ― Toyota TS050 Hybrid, Porsche 919 Hybrid og to av Audis alt-dominerende racere, grepsdyktige Audi R18 (Fuji 2016) og tempodyktige Audi R18 (Le Mans 2016). Gårsdagen og dagens helter, på den legendariske Classic Circuit de la Sarthe: Dette er «Spirit of Le Mans».