Project CARS 2 Porsche Legends Pack DLC
Kjør med ni legender fra Porsches rike historie, på den legendariske FIA-sertifiserte Porsche-veibanen i Leipzig ― for første gang i et racingspill ― og opplev selv hvorfor det «ikke finnes noe alternativ». Sytti år med arv kommer i form av syv Porsche-biler og to fullblods gatehelter. Kjør den ultimate 911, 911 Carrera RSR 2.8, tem 1200BHP Can-Am 917/10, lev den spennende historien med «Le Mans» 917K, 908/03 Spyder, 935/78 og 78-81, og vinn med den nåværende GTE-klasseløperen, 2017s Porsche 911 RSR. Så kan du slippe løs Porsches DNA med Porsche 959 S og Carrera GT. Arv, ytelse, teknologi ― alt sammen med Porsche Legends Pack.