Project CARS 2 Fun Pack DLC
Ren sideveis-moro på racingbanen kommer med i Fun Pack med 2 nye rallycross-baner — Circuit De Barcelona-Catalunya Rallycross og Classic Brands Hatch Rallycross — og 8 spennende biler, inkludert to WRX runners, Matthias Ekstroms Audi S1 EKS RX quattro og Petter Solbergs Citroën DS3 RX Supercar. Superdrifteren og proff-underholderen Vaughn Gittin Jr. byr på sin egen type moro med sin Ford Bronco Brocky, hans heroiske 960hk Mustang RTR Formulate Drift og en Mustang '66 RTR; en massiv V8 Trans Am-basert 1966 Mustang Fastback laget spesifikt for Project CARS 2 av Vaughn og hans RTR-team. Som siste godbit i Fun Pack kommer tre av de raskeste, mest brutale, voldsomme og episke rallybilene i historien — de myteomspunnede Group B-beistene som presser over 500hk, inkludert FORD RS200 Evolution, Renaults R5 Maxi Turbo og Audis Sport Quattro S1. Fun Pack byr på garantert drifte-action på alle overflate, til enhver tid.