Project CARS 2 Ferrari Essentials Pack DLC
Konkurrer på Ferraris mytiske testbane i Fiorano eller opplev spenningen til Mugello Circuits høyhastighetssvinger i åtte fristende biler som fanger den essensen av ytelse og design som ligger i hjertet av Ferrari. Dominer GT- og sportsbilracing med Ferrari 250 GT Berlinetta og Ferrari 250 Testa Rossa: Tem den rå styrken til den hylende og ildsprutende Group 4 Ferrari 512 BB LM: Pust inn auraen til Enzo Ferraris siste superbil, den plettfrie Ferrari F40: Føl essensen av spec-racing oppsummert med Ferrari F355 Challenge-biler: Og fullfør kjøreturen med tiår av Ferrari-suksess med tre av dagens mest ettertraktede superbiler — banebilen Ferrari FXX K, den uimotståelige Ferrari 458 Speciale A og den snerrende og uforskammede Ferrari F12tdf. Merk: Pista di Fiorano er kan kun spilles med Ferrari-biler i spillet.