Kjemp mot overveldende odds for å flykte fra den hemmelige TranStar-månebasen, hvor fiendene du møter, farene du opplever, målene du fullfører og byttet du samler er forskjellig hver gang du spiller. Med omgivelser som er like farlige som de er dynamiske, byr Mooncrash til Prey på en spennende og uendelig spillbar utfordring som tester selv de mest erfarne spillere. Krever fullversjonen av spillet Prey.