Prey er et spennende SciFi-spill opplevd i førsteperson, utviklet av den prisvinnende skaperen av Dishonored-serien; Arkane Studios. Kjent for sine kreative spillopplevelser, unike verdener og gripende historier, Arkane nytolker serien fra bunnen av, med en ny psykologisk vri. Prey Digital Deluxe inkluderer både Prey og den helt nye utvidelsespakken Prey: Mooncrash. Prey I Prey er du testsubjekt i et eksperiment, men ting har gått forferdelig galt. Sjansene dine til å overleve et fiendtlig romvesenangrept hviler på din kløkt, arsenalet ditt og de nye evnene dine. Prey: Mooncrash Kjemp mot overveldende odds for å flykte fra den hemmelige TranStar-månebasen, hvor fiendene du møter, farene du opplever, målene du fullfører og byttet du samler er forskjellig hver gang du spiller. Med omgivelser som er like farlige som de er dynamiske, byr Mooncrash til Prey på en spennende og uendelig spillbar utfordring som tester selv de mest erfarne spillere.