PopCap-pakke
Pakken inneholder Plants vs. Zombies Garden Warfare og 200 000 mynter til Plants vs. Zombies Garden Warfare og Peggle 2 Magical Masters Edition. Plants vs. Zombies Garden Warfare tar en ny vending med en eksplosiv, ny co-op- og flerspilleropplevelse. Spreng zombier og planter i en utrolig verden, som gir deg dybden til et tradisjonelt skytespill på nett blandet med den herlige humoren i Plants vs. Zombies. Opplev Peggle 2 i dets ultimate form med Magical Masters Edition! Komplett med alt ekstrainnhold sluppet så langt – nye mestre, kostymer, nivåer, utfordringer og mer til. Denne utgaven gir deg masse for pengene (og regnbuer i tillegg)!