Planet Zoo: Sør-Amerika-pakke
Utsmykk dyrehagen din med over 250 nye landskapselementer inspirert av det vidunderlig allsidige søramerikanske kontinentet. Ta deg av og lær om fem unike nye dyr, og bygg dyrehager med distinkt løvverk og arkitektur – fra det frodige og grønne Amazonasområdet eller fra de ragende fjellene i Andres. Dette får du Ut i villmarken Ønsk fem ikoniske nye dyr fra Sør-Amerika velkommen i dyrehagene dine: jaguaren, lamaen, kapusinerapen, kjempemaurslukeren og den rødøyde løvfrosken. Hvert av disse dyrene har sine egne behov og krav til habitat, og det blir din oppgave å sørge for at de er sunne og fornøyde i parkene dine. Over 250 nye landskapselementer Lag ditt eget jungeleventyr! Bygg en inngang inspirert av aztekernes templer, gi habitatene dine tema fra gamle sivilisasjoner, eller bygg din egen regnskog – her finner du over 250 nye elementer til bygninger, landskap og løvverk som du kan la deg inspirere av!