Planet Zoo: Oceania Pack
Alle om bord, for nå går turen til Planet Zoo: Oseania-pakken! Utforsk noen forføreriske øygrupper og opplev disse solfylte Stillehavsøyenes kultur og skjønnhet. Her finner du fem unike dyr som streifer rundt på sandfylte strender eller gjemmer seg i frodige skoger, samt over 200 splitter nye landskapselementer inspirert av polynesiske tradisjoner. Vis hva du er god for som dyrepasser, med et nytt scenario som handler om bevaring av dyr midt i et glitrende øyparadis. FEM IKONISKE DYR Møt noen herlige nye dyr fra Oseanias ville kyststriper: nordbrunkivi, tasmansk djevel, dvergpingvin, quokka og glassøyeflyvehund. Se nordbrunkivien møysommelig lete etter mat og utforske sitt nye hjem i dyrehagen, hør den viltre tasmanske djevelens imponerende skrik der den streifer rundt i habitatet sitt, la deg fascinere av koloniene med hundrevis av dvergpingviner som vagger rundt og slapper av på magen, la deg forføre av det hjertelige smilet til quokkaen, og nyt det imponerende synet av den majestetiske glassøyeflyvehunden som svever rundt i gjennomgangsvivariet sitt. OVER 200 FLOTTE LANDSKAPSELEMENTER Utvid dyrehagen med et større utvalg nye og vakre landskapselementer inspirert av den oseaniske regionen. Med fokus på naturlige byggematerialer som tørkede blader, trevirke, fiber og vev samt dekorasjoner som sirlig utformede tresnitt og fargerike blomsteroppsatser, kan du virkelig få frem den naturlige skjønnheten og de sterke fargene fra dette området. Skap en leken vri på omgivelsene med tiki-dekorasjoner, som byr på mange ulike uttrykk og også kan tilpasses av deg! Dette glade fjeset kan ha på seg en krone av bladverk, en flott blomsterkrans eller fungere som fakkel i dyrehagen om natten. I tillegg til disse artige elementene byr oppdateringen også på selvlysende falsk lavastein og ny flora – ikke minst den unike nikauen og kongebregnen, som virkelig vil rage over gjestene. Med alle disse tilskuddene kan du bygge en aldeles idyllisk dyrehage til dyrene og gjestene dine. ET SPENNENDE HISTORIEOPPDRAG Si «Heyo» til noen kjente fjes! Det blir et nytt møte med Bernie Goodwin og datteren hans, og du kan prøve deg på et splitter nytt historieoppdrag på den fredfulle og solfylte øya som huser Familien Goodwins dyrehage. Emma kontakter deg med sine planer om et nytt og litt mer personlig dyrehageprosjekt som hun har på gang sammen med faren sin. Klarer Bernie å gi slipp på tøylene mens du og Emma bygger denne dyrehagen sammen fra bunnen av? Og har du det som skal til for å få familieprosjektet trygt i havn?