Planet Zoo: Dyrepassere-dyrepakke
En melding til alle dyrepassere! Ta varmt imot sju nye arter i Planet Zoo: Dyrepassere-dyrepakken! Denne pakken bringer gjestene dine tettere på naturen gjennom noen mye etterspurte arter, som nå står klare til å sjarmere både ferske og garvede dyrepassere. Snør på deg dyrepasserskoene, trekk på deg hanskene, og sett i gang med å lage den ultimate dyrehagen. Ta imot en samling av bemerkelsesverdige dyr, opplev de livfulle habitatene deres, og dekorerer dem som i en autentisk dyrehage. Denne kolleksjonen inneholder den solitære og slu pallaskatten, den unike og lekne brillebjørnen samt hamadryasbavianen, som er et symbol på gammel visdom og sosial kompleksitet. I tillegg til disse ikoniske nykommerne byr Dyrepassere-dyrepakken også på over 95 herlige landskapselementer og et splitter nytt historieoppdrag, hvor du kan feire Planet Zoos 5-årsjubileum sammen med teamet i Frontier-dyrehagen, noe som garantert blir en braksuksess! SJU IKONISKE NYE DYR Du får møte følgende ekstraordinære arter: den uregjerlige pallaskatten med sine slående øyne og metodiske manerer, hamadryasbavianen, som er kjent for sitt karakteristiske utseende og sin sterke sosiale adferd, den smidige skruegeiten med sine imponerende horn og den eiendommelige brillebjørnen med sitt unike ansiktsmønster. I pakken finner du også den store afrikanske sporeskilpadden, den ømfintlige kirks dik-dik og den iøynefallende coquerels sifaka. Disse svært så ettertraktede dyrene er klare til å berike dyrehagene dine med sin helt spesielle skjønnhet og adferd. Bli med oss å feire naturens mangfold og skape uforglemmelige opplevelser for gjestene dine, slik at dyrehagen din blir et sted ingen dyreelskere kan gå glipp av! OVER 95 FANTASTISKE NYE LANDSKAPSELEMENTER Oppgrader dyrehagene dine med nye landskapselementer, og bygg praktfulle områder for både gjestene og dyrene dine. Opplev gjestenes glede over alle de vidunderlige skuene, fra ruvende strukturer med blomsterdekorasjoner til flotte vimpler og beundringsverdige baldakiner som garantert vil gjøre varig inntrykk. Sørg for litt ekstra sjarme og funksjonalitet med et utvalg av lykter som vil lyse opp parkene dine, perfekt plasserte piknikbenker hvor gjestene kan slappe av med en matbit, og noen ekstra sitteplasser der de kan ta en pust i bakken mellom habitatene. Disse omgivelsene og alt det andre vil skape en levende atmosfære til glede og inspirasjon for alle. ET MORSOMT NYTT HISTORIEOPPDRAG Velkommen til festen! Gjør deg klar for din livs rolle og hjelp Planet Zoo-teamet med å forberede sitt 5-årsjubileum i den verdenskjente Frontier-dyrehagen! Som et viktig medlem av arrangementskomiteen får du i oppgave å hjelpe vår gamle venn Emma Goodwin med å tilrettelegge for en uforglemmelig feiring som kommer til å gå inn i Planet Zoo-historien. Oppdraget er å planlegge, lede og skape den perfekte festen for alle gjester og dyr i Frontier-dyrehagen. Se den muntre stemningen utfolde seg midt blant vidstrakte åkere ute på landsbygda.