Planet Zoo-bundel: Karrig og Tropisk
Dette blir hete saker – her kommer Planet Zoo-bundelen «Karrig og Tropisk»! Oppdag det mirakuløse dyrelivet som befinner seg i sanddyner rundt om i verden, eller ta varmt imot noen utrolige nye dyr fra klodens tropiske regnskoger. TRETTEN IMPONERENDE NYE «KARRIG OG TROPISK»-DYR o Dromedar o Vanlig hulepiggsvin o Addaxantilope o Somalisk villesel o Spissneshorn o Sandkatt o Damagaselle o Hornhoggorm o Fossa o Hvithåndgibbon o Penselsvin o Båndvaran o Grådovendyr OVER 250 STORSLAGNE NYE LANDSKAPSELEMENTER o Utvid dyrehagen med et stort utvalg vakre, nye landskapselementer basert på arkitektur og tradisjoner fra Sørøst-Asia. Bygg templer i balinesisk stil som kaster flotte silhuetter mot den frodige jungelvegetasjonen Konstruer fredelige Tongkonan-inspirerte landsbyer og detaljerte dyrestatuer. HELT NYE ANIMASJONER o Se de nye dyrene finne seg til rette i dyrehagen, og la deg fascinere av deres unike adferder. Sørg for at gjestene holder god avstand til dromedaren, for dette stolte dyret kan finne på å spytte dersom det blir skremt! TO NYE UTFORDRENDE SCENARIOER o Er du klar for heten? Ta turen til det karrige landskapet i Den arabiske ørken hvor det venter et nytt historieoppdrag sammen med din kjære protesjé Tiffany Summers! Nå har hun fått en ny tomt av faren sin, og hun er overbevist om at hun skal klare å forvandle den til en av verdens mest storslagne dyrehager. o Prøv deg på en ny historie som foregår i spektakulære omgivelser på Bali i Indonesia. Ta ledelsen i dyrehagen, adopter og administrer en lang rekke fantastiske dyr, og se om du kan få gode anmeldelser. Det er varme omgivelser, men det gjelder å holde hodet kaldt.