Planet Zoo: Bondegård og Dyrepassere-bundel
Ta vel imot vår Planet Zoo: Bondegård og Dyrepassere-bundel! Opplev det sjarmerende livet på landet og gi dyrehagene dine et landlig preg, eller snør på deg dyrepasserskoene og sett i gang med å lage den ultimate dyrehagen med en rekke bemerkelsesverdige dyr. - FJORTEN HERLIGE NYE DYR o Skotsk høylandsfe o Sussex o Fransk alpin o Alpakka o Amerikansk vanlig esel o Hill radnor o Tamworth o Pallaskatt o Hamadryasbavian o Skruegeit o Brillebjørn o Afrikansk sporeskilpadde o Kirks dik-dik o Coquerels sifaka - OVER 155 FANTASTISKE NYE LANDSKAPSELEMENTER o Gi dyrehagene dine et sjarmerende landlig preg med høyballer som benker hvor gjestene dine kan ta seg en pust i bakken og nyte utsynet. Pakken inneholder også mange idylliske gjerder og porter samt klassiske gårdspumper, brønner, vindmøller, værhaner og vegetasjon som kan løfte ethvert habitat. Disse landskapselementene vil gi gjestene dine en autentisk følelse av det enkle, tidløse og forlokkende livet på landet. o Oppgrader dyrehagene dine med nye landskapselementer, og bygg praktfulle områder for både gjestene og dyrene dine. Sørg for litt ekstra sjarme og funksjonalitet med et utvalg av lykter som vil lyse opp parkene dine, perfekt plasserte piknikbenker hvor gjestene kan slappe av med en matbit, og noen ekstra sitteplasser der de kan ta en pust i bakken mellom habitatene. Disse omgivelsene og alt det andre vil skape en levende atmosfære til glede og inspirasjon for alle. - TO SPENNENDE NYE HISTORIEOPPDRAG o Gjør deg klar for en skikkelig forvandling når du skal puste nytt liv i en gammel, forsømt gård. Samarbeid med din gamle venn Tiffany Summers og skap et yrende dyreparadis. Gjør falleferdige låver og gjengrodde beiter om til ikke bare trygge og gode steder for dyrene, men et fullkomment hjem på landet. Opplev den gode følelsen av å gjøre i stand og renovere denne gården på den newzealandske landsbygda, omsluttet av vidstrakte åkere og en mild bris. o Velkommen til festen! Gjør deg klar for din livs rolle og hjelp Planet Zoo-teamet med forberede feiring i den verdenskjente Frontier-dyrehagen! Som et viktig medlem av arrangementskomiteen får du i oppgave å hjelpe vår gamle venn Emma Goodwin med å tilrettelegge for en uforglemmelig feiring som kommer til å gå inn i Planet Zoo-historien.