Planet Zoo: Amerika-dyrepakke
Utforsk villmarken rundt om på hele det amerikanske kontinentet med Planet Zoo: Amerika-dyrepakken! Legg ut på eventyr gjennom de mangfoldige økosystemene i Nord-Amerika, Mellom-Amerika og Sør-Amerika og møt 7 fantastiske dyr som vil gjøre dyrehagene dine enda mer vidunderlige. Med denne eksklusive kolleksjonen får du stifte bekjentskap med en rekke nye arter, fra den islagte villmarken i nord til de frodige regnskogene i sør, slik som den langlemmede, sky ozeloten, den smarte coyoten og den lille, sosiale bushhunden. I tillegg til disse herlige nykommerne byr Amerika-dyrepakken også på over 80 iøynefallende landskapselementer samt et splitter nytt historieoppdrag, der du må hjelpe Dominic Myers med å etablere en suksessrik dyrehage i Mexico. SJU FLOTTE NYE DYR Utvid dyrehagene dine med følgende nye arter: den elegante ozeloten med sitt flekkmønster, stornanduer, som med sin spesielle form er den største fuglen i hele Amerika, rødflamingoen, som garantert vil bli en fargeklatt i ethvert habitat, samt den rampete hvithodesakien. Pakken introduserer også den smarte og tilpasningsdyktige coyoten, den utspekulerte bushhunden, som er kjent for å trives både i vann og på land, og tykkhornsauen med sin robuste sjarm. Disse artene er en hyllest til det varierte og rike dyrelivet som gjør denne verdensdelen så unik. Skap makeløse habitater til glede for både dyrene og gjestene dine, og gjør dyrehagen til en attraksjon som ingen vil gå glipp av! OVER 80 UTROLIGE NYE LANDSKAPSELEMENTER Pakken inneholder også en haug av nye landskapselementer som er inspirert av hele det amerikanske kontinentet. Skap en rustikk følelse av det sørvestlige USA med ranchporter og vindusgitter av jern. Og gjør dyrehagen koselig med sjarmerende vegglamper og gatelykter. Andre landskapselementer er blant annet fargesterke tekstiler, inkludert diverse markiser, samt papirblomster og flagg som vil gi dyreparkene dine et feststemt og fargerikt preg. Med disse nye og varierte landskapselementene kan du skape en virkelig levende atmosfære som vil sjarmere alle som stikker innom. ET SPENNENDE NYTT HISTORIEOPPDRAG Ikke alle kan være en helt, men alle fortjener en sjanse! Her får du i oppgave å hjelpe den beryktede Dominic Myers, en knallhard forretningsmann som gjør et siste forsøk på å etablere en dyrehage i Mexico. Til tross for at han har rykte på seg for å være drevet av pengene, har Dominic endelig begynt å innse at fornøyde dyr betyr fornøyde gjester – og hvor innbringende det kan være. Nå har han bestemt seg for å snu trenden og bygge en virkelig enestående dyrehage til sin kjære gepard Smudge. Men han har kniven på strupen og blir ettergått i sømmene, så han trenger sårt din hjelp til å navigere seg frem i kaoset. Kan du hjelpe ham å lykkes mot alle odds? Eller blir oppgaven for overveldende?