Planet Coaster 2: Sorcery-pakke
Trollbind gjestene dine med den fortryllende Sorcery-pakken – skap en verden av magi og undring, der fem spennende attraksjoner, eventyrlige figurer og ruvende gotiske spir ligger i vente! Skap et uforglemmelig rike av magi og kaos med Planet Coaster 2: Sorcery-pakken – der trollmenn og fantasifigurer våkner til liv, og ruvende gotiske spir tårner. Introduser fantastiske landskap og intrikat arkitektur til parkene dine for å gi liv til en magisk verden. Gjestene vil bli trollbundet av de fem nye, spennende attraksjonene som lover opplevelser for livet – for de som er modige nok! Magiske landskap: Bli med inn i et magisk domene der borgtårn og strebebuer ruver over stearinbelyste borggårder, der gargouille-statuer sitter på skorsteiner og kupler, og Vesper, den nye entertaineren, utforsker de snirklete smugene i den travle byen nedenfor. Glødende segl utstråler energi og kaster flakkende lys over gryter som bruser med mystiske brygg – perfekt for å holde spenningen oppe i lange køer, sammen med snirklende buer og fortryllende stier. Verden summer med trolldom fra hvert eneste hjørne og inviterer gjestene til å avdekke hemmelighetene som finnes der. Dette temaet inneholder helt nye landskap, plantegninger, VFX og SFX – noe som setter fantasien i gang. Fem helt nye attraksjoner: Gi liv til parken din med et spennende utvalg av helt nye berg-og-dal-baner og karuseller – som alle kan tilpasses akkurat slik du ønsker. Valget er ditt, enten du omfavner det mystiske med et trolldomstema eller holder det mer klassisk. OUTAMAX – LSM Raid Coaster: Fly fremover, fly tilbake, og gjør det en gang til! Med spor som tillater hurtigskifter og svingstarter som sender gjestene dine både hit og dit! Denne enestående attraksjonen gir en unik kombinasjon av sofistikert ingeniørkunst og adrenalinpumpende spenning til enhver park. OUTAMAX – Bike and Sidecar: Dobbelt så fort, dobbelt så gøy! Spenn deg fast for en heftig opplevelse når gjestene dine kjører side om side på denne elegante berg-og-dal-banen av stål. Den er drevet av den banebrytende LSM-start-teknologien og sender deg avgårde langs banen med eksplosiv akselerasjon og uslåelig spenning. VECTOR – Child Coaster: Spenning for alle aldre! Dette eventyret er designet for yngre gjester. Med et løftesystem med friksjonshjul er dette er en skånsom, men spennende introduksjon til moroa med berg-og-dal-baner. FLYING THEATRE: Se gjestene dine fly uten å forlate setene sine! Denne oppslukende opplevelsen lar gjestene sveve i rader som simulerer bevegelse, der hver eneste sving, stup og kurve føles som om du faktisk flyr gjennom luften. GALE FORCE: Fest sikkerhetsbeltet og gjør deg klar for avgang! Få opp spenningen med denne svingende pendelen – der gjester henger i kabler fra en stor roterende arm. Gondolen spinner og snurrer med nervepirrende uforutsigbarhet, økende hastighet og stigende intensitet. Hver eneste sving og helling leverer kraftige adrenalinkick.