Planet Alpha
PLANET ALPHA er en vakker utenomjordisk verden fylt av mystikk og farer. Nådeløse fiender jakter på deg, og du må benytte kraften til natten og dagen i kampen for å overleve. Nøkkelfunksjoner: Etterlatt i en utenomjordisk verden … Du har våknet i en merkelig utenomjordisk verden. Skadet og alene utforsker du dette fremmede landet, som byr på et vakkert og variert terreng, i kampen for å overleve. Kraften til dagen og natten Verdenen i PLANET ALPHA påvirkes av solens syklus, og etter hvert vil du oppdage at du har en unik gave – du kan manipulere tiden og bruke den til din fordel. Lås opp mysteriene til PLANET ALPHA Utforsk en unik verden og finn ut av din egen historie. Hva kommer du til å oppdage på PLANET ALPHA?