PGA TOUR 2K21 Baller-pakke
BEDRE TEKNIKK OG KULERE LOOK TIL MyPLAYEREN DIN Lås opp det beste innholdet, inkludert køller på toppnivå, kule klær og helsprø greier som en hockeykølle-putter til fantastisk pris med en Baller-pakke!* SVING MED FETT STÆSJ: Bli en spiller å regne med i PGA TOUR med køller fra toppmerker som Callaway, Bridgestone, TaylorMade og andre. GI MyPLAYEREN DIN EN FET GARDEROBE: Få MyPLAYERen din til å bli lagt merke til på banen med klær fra de kuleste merkene som adidas, Puma, Goodr, Travis Mathew og Under Armour. KJØR EN SPRØ STIL PÅ BANEN: Få vennene dine til å vri seg i latter når du spiller med helsprø puttere formet som en banan, en taco eller til og med en hockeykølle! *PGA TOUR 2K21 Baller-pakken inneholder alt betalt innhold bortsett fra NBA-, FootJoy- og Titleist-utstyr. Nivå- og fremdriftsbasert innhold må fremdeles låses opp via progresjon i spillet.