Peggle 2
Peggle 2 er et magisk spill fylt med sprettende baller, magiske knotter og mursteiner, laget av ren, komprimert glede! Test flaksen og ferdighetene dine ved å fjerne knotter, knuse mursteiner og time skuddene dine akkurat riktig, så du oppnår EKSTREM FEBER! Oppdag 5 magiske Peggle-mestere, og bruk deres vanvittige krefter på 120 nivåer og utfordringer til å knuse forventninger og sikre deg fantastisk poengsummer som man nesten ikke skulle tro var mulig! Så, når du har finslipet talentene dine, kan du utvikle dem mot andre i en 4-spillers Peg-festmodus eller mot én enkelt motstander i duellmodus.