Peggle 2 Feen Windys mesterpakke
Peggle 2 har blitt mer mesterlig, takket være tillegget av en glitrende, ny Peggle-mester - feen Windy! Denne ondskapsfulle, lille feen ønsker ikke annet enn å score store poeng ved hjelp av sin utrolige Fairy Flock-kraft, som på magisk vis forvandler beskjedne, blå pinner til rasende, høystscorende, lilla pinner. Med Fairy Flock vil selv de enkleste skudd tjene mange friballer, og gode skudd blir av stor betydning i poenganskaffelsen. Med 10 nye nivåer, 10 nye utfordringer, 30 ekstra mål, tre kostymer og tre nye prestasjoner er Windys mesterpakke en drøm for alle Pegglere!