Path of Exile
Tjen opp ødeleggende ferdigheter og verdifulle gjenstander mens du kjemper deg gjennom det mørke kontinentet Wraeclast. Med sin enestående rollefigurtilpasning er Path of Exile en prisbelønt, online action-RPG skapt av hardbarkede spillere, for hardbarkede spillere.