Pakke med Tiny Tina's Wonderlands: Golden Hero-rustning
Oppgrader garderoben din i majestetisk stil med Golden Hero-rustningspakken! Denne pakken inneholder to gullrustningstemaer til Tiny Tina’s Wonderlands som kan brukes med alle rustningssett.