Pakke med lagdelt våpen for jegere: «Lost Code»
Er dette arven etter en forsvunnet sivilisasjon? Et rimelig sett med lagdelte våpen med en hittil ukjent transformeringsmekanisme! Dette følger med: Innhold: – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Asca» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Kiri» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Carnhan» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Rah» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Mia» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Nir» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Mjo» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Alos» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Labr» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Sara» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Telth» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Kera» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Jura» – Lagdelt våpen for jegere: «Lost Code: Iru» Obs! Produktene i dette settet kan også kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. Når kjøpet er fullført, snakker du med kuréren i spillet og velger Add-on Content for å motta innholdet. Bruken kommer an på type innhold, som du ser på listen under. – Lagdelt rustning kan tas i bruk i Layered Equipment Settings-menyen i Item Box. Vær obs på at denne lagdelte rustningen er et skin som endrer karakterens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter. – Avhengig av våpentypen er det ikke sikkert effektene når du tar frem eller legger vekk det lagdelte våpenet «Lost Code» for jegere, vises når du legger vekk eller tar frem spesialvåpen. *Innholdet i dette settet kan kjøpes individuelt. Pass på at du ikke kjøper det samme to ganger.